29 Ekim 2015 Perşembe

tüpçüde dahil Tüm mahalleye siktirdim

Yatagıma geçip yarın amaçlı bir bahane bulup Murat'ı bir daha haneye çagırmam lazımdı o düş ile uykuya dalmışım.Erken uyandım çoçuklar okul'a gitmişti Kendime kahvaltı hazırlayıp ekmek almak amaçlı fırına gittim selamlaştık ekmegi alıp haneye dönüp kahvaltımı yaptım,Dul oldugum amaçlı kocamın aylığı artı babamın maaşını çektigim amaçlı çalışmıyordum bütün gün evde kendime birşeyler bulup oyalanıyordum.Murat aklımdan hiç gitmiyordu.Hanedeki şartelleri attırıp fırına gittim muratcım şarteller attı yetişemiyorum sana çile gelip bakabilirmisin diyince sevim hanım işim bitince gelirim dedi. Aradan bir sürü geçmeden geldi,İçeri aldım şartellerin yerini gösterdim boyu yetmedigi amaçlı sandalye istedi hanedeki sandelyelerin saglam olmadıgı düşebilecegini söyledim istersen seni kaldırayıp bak diyince siz beni kaldıramazsınız dedi o süre sen beni kaldır bakayıp dedim olur dedi belimden tutup yukarıya kaldırdı Murat'cım bu şekilde olmaz istersen omuzların al dedim omuzlarına alınca amımın sıcaklıgını ensesinde hissediyordu onu azdırdım biraz oylanınca ben kalçalarımı tutup sizin düşmenizi önlemeye çalışıyorum dedi murat rahat ol dedim ve beni indirmesini söyledim elimi sikine attım taş benzeri olmuştu pantolonunu yırtıcaktı nerdeyse cıkartıp elime aldım daha daha sonra agzıma lıp sakso çekemeye başladım 1 dk geçmeden boşaldı. Mehmet ustaya yaptıgım benzeri ellerinden tutup yatak odasına götürdüm çırıl çıplak soyunup 69 pozisyonuna geçip yarım saaat boyunca birbirimizi tatmin edip yaladık elbet ben 3 sefer boşaltım muratta bir sefer boşaldı agzıma.Birer sigara yakıp uzandık bir sürü geçmeden sikini okşayıp bir daha kaldırınca sik kocacıgım karını sik bi orusbuyu senin yaragını istiyor diyerek azdırıp kendimi ona hayvanlar benzeri siktirmek sikini içime almak istedigimi söyledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder