29 Ekim 2015 Perşembe

Akşam I gidiyor hızlı bir duş aldı

O bir kart dahil etmişti. Onu okurum. O, beni ne kadar sevdiğini anlattı onun aldatmacalara için özür diledi, itaat etmek söz, dedi ben onun Kraliçe ve cuckoldress oldu ve şimdi onun keyholder, onu benim kontrol tamamlandığını söyledi. Ben evde var ve akşam yemeği yapmaya başladı. Ben gerçekten Roland yazmıştı ve gerçekten Richard'ın varış ileriye ne sevdim. Ben Roland ile bir tören sahne karar verdi. O bir kolye anahtar koymak ve bunu giymek için sorardı. Evet söylerdim ve o bana kolye koymak istiyorum. Daha sonra onu bana cunnilingus yapmak olurdu. Ben gerçekten iyi bir ruh hali içinde olsaydı ben bile onu penisini uncage ve mastürbasyon olabilir. Ben tek kendime yerleştirilen dışında herhangi bir kısıtlama var, kurallar yapım olması, sorumlu olmak iyi düşünülmüş. Akşam I gidiyor hızlı bir duş aldı. Ben aslında dışarı gidiyor sanki elbise verdi. Siyah çorap, jartiyer kemer ve sütyen, ama benim en sevdiğim lacivert elbise altında hiçbir külot. İki inç topuklu. Makyaj ve ruj. Hatta saçımı kıvrılmış. Aynaya benim yansıması baktı. Dresser. Iffet cihazına anahtar olduben ona baktım ve kendi kendime "Ah, neler oluyor. Ben daha sonraki bir tarihte Roland ile ikinci töreni olabilir." Ben, benim mücevher kutusu aracılığıyla aranan gümüş kolye bulundu tuşu ile zincir üzerinde haç yerine, ve giy. Kolye uzundu. Ben dışarı daha benim elbise içinde iyi baktı karar verdi. Ben ön aşağı düştü ve benim göğüsler arasında anahtar hissedene kadar biraz etrafında taşındı. "Çok daha iyi," Ben. Yemek yapma bitirmek için mutfağa geri gitmeden önce düşündüm ben sinir oldu, ama ben heyecanlandım çünkü öyleydi. Sanırım bir takım elbise ve o şarap şişesi ile birlikte gül kazanılmış olduğunu umuyordu. Ben romanced istedim ve yataklı. Richard geldi. Ben bir takım elbise giyiyor orada ayakta onu bulmak için kapıyı açtı. O yüzden, yakışıklı, güçlü, ve uzun boylu görünüyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder